lørdag den 16. juli 2016

12. og sidste etape

Så fik vi gået de sidste 11 km, vi startede kl 7 og var fremme kl 11 
Men først fik vi lige lidt morgenmad på det lille fine bonde hotel
 Himlen var flot da vi stod op efter de første kilometer var en mand ved stå op og gøre sig klar.   Hyggeligt sted, men jeg er nu glad for jeg har haft en seng at sove i. VI har hørt det har været meget svært at få overnatninger jo tættere man kom på Caminoen, herbergerne kan ikke bookes, der sætter man sig i kø og håber på der bliver en seng😱
 Smuk morgen igen og dejlig nem lille tur. 
Ind gennem Santiago det var sjovt at komme til en større by, det føles som længe siden
  Her var brugt paller til at sætte blomster i, reg fin idé, synes jeg. 
Vi gik til Cathedralen og var i god tid, vi sad på første række, det var en fantastisk oplevelse, meget rørende og særdeles smukt. At se det kæmpe kar svinge igennem kirken så det næsten rørte loftet, det var stort. 
   Vi har slappet af, været ude st spise og imorgen kører vi til "verdens ende" og skal se stranden og måske bade. Brænde mine såler fra støvlerne og mine godt slidte sokker. 
 
 De har gjort det godt mine fødder og nu er der ofret ny neglelak. 
Vi har været på Pilgrimskontoret og fået bevis på vi har gået den lange tur 
  Det har været virkelig dejligt så mange har læst og kommenteret. Tusind tak for det❤️👣

Ingen kommentarer:

Send en kommentar