onsdag den 6. juli 2016

3. etape på Camino de Santiago

Aftenen igår sluttede noget pinefuldt. Jeg havde fået 2 vabler, fandt ud af jeg havde glemt nåle. Jeg VILLE prikke hul på dem, jeg havde en mega sikkerhedsnål, en af den slags man lukkede sin kilt med dengang i 60 erne det gjorde ondt. Men jeg havde husket sprit, penicillin creme og Compeed. Og smertestillende  Vi blev således klar til idag. 
Vi gik dog kun ca 3 km så opdagede Birgitte hun havde overset eller fortrængt 2 vabler på sine hæle, men de gør jo opmærksom på sig selv, såå
 Godt så var alt iorden og det gik derudad, mine meget fine såler fra spejder sport fik klippet diverse kanter af, saks lånt i receptionen😳
Vi kom hurtigt til et lille kapel hvor vi fik dagens første stempel i vores Camino pas. 
Det har været en skøn dag, flere fantastiske små byer 
 Da vi havde gået omkring 15 km kom vi til en stejl opstigning og det var så varmt
 Vi lader nu op til imorgen med lidt Chips og rødvin🍷🍷
Og kigger på vabler😱
Imorgen står der at turen er krævende og det tror vi på, 24,5 km først en stigning på 300 m og derefter stenet og stejl nedstigning på på ca 1000 m 😱😱😳
Idag så ruten sådan ud på papir 
 Vi er klar , vi skal læse naturen imorgen 👍👣👣 

1 kommentar:

  1. Halløj i to mega seje womens.
    I får træningsprogrammet "baller af stål" til at fremstå som en fritids beskæftigelse for pensionister, samlignet med vandteturerne på jeres etaper. Det lyder som om i går etaperne vildt hurtigt - kan det passe?
    Karavanen i Bali ønsker jer mer god vind 💨 👣👏💋

    SvarSlet