torsdag den 7. juli 2016

4.dag på Tour de Camino

Morgenen startede med vi stod klar i vandrestøvler osv kl 7,men morgenmaden var ikke helt klar. Vi ville godt afsted, en hård dag lå foran os. 
Vi begyndte at vandre ca 8.15, rimelig godt mod. Første stop den forladte by Foncebadon, den er dog ikke forladt mere
  Vi var forberedt på en meget stejl opstigning og det var det😳og glem ikke det er over 30 gr og ingen skygge. 
Heldigvis er der små og store fontæner med skønt kildevand 
Vi havde jo en sten med hjemmefra som  i idag skulle lægge ved Jernkorset, nu er jeg ikke så religiøs men for en sikkerheds skyld lagde jeg en som måske kan tage de værste ting af mine skuldre🙏  Det var en sej tur derop, jeg synes nærmest jeg fik synkebesvær og følte mine tænder blev lammede😳,det gik over. Fik lidt druesukker og så gik det igen. 
Turen ned af bjerget var meget hård og krævede koncentration
  Vi var trætte tror jeg og overså en gul pil, derfor kom vi ud på vejen, ned ad bjerget. Den var lang og varm og ikke sjov. Jeg forsøgte ellers at lave lidt sjov med min fantastiske rejseven en lille video hvor jeg ville lave en markedsanalyse, men der var jeg sgu ved at blive losset ud over bjergsiden med en vandrestav. Så den er ikke lagt op her😝🤓
Vi har mødt mange søde mennesker, en sød ung mand som går ca 40 / 50 km hver dag, der var fart på så det var bare med at få det ene ben foran det andet i en hvis fart. Jeg blev lidt optaget af at snakke med ham og høre om turen fra Frankrig, da jeg lige skulle spørge Birgitte om noget og hun ikke svarede 😱opdagede hun slet ikke var bagved, men det var en anden. Vi ventede selvfølgelig til hun kom, sådan så hun ud, senere er jeg blevet udspurgt om jeg aldrig har hørt om forsvundne danskere, jo jo men jeg ventede dog😘😘
 Heldigvis bliver hun aldrig sur - 😠
Det har været en meget hård dag, spændende udfordringer og mange smukke syn
Vi har gået langt og fået alt for lidt at spise i løbet af dagen. Brugt mange kalorier på vildt mange skridt
 Nu ser vi frem til imorgen, vi sover næsten💤😴

Ingen kommentarer:

Send en kommentar