søndag den 17. juli 2016

Så er den tur slut

I min barndom synes jeg altid det hele var så tomt når alle julegaverne var pakket op. Jeg glædede mig og pludselig vidste man hvad der var i. Igår da vi lagde vandretøj og støvler væk og nu pakket det i kufferten kom denne følelse. For pokker hvor er det tomt. Vi har købt grej, vi har læst bøger, vi har været til foredrag. Trænet flere gange om ugen, gået til Kerteminde, Langø, Æbelø osv. 
Gået over 350 km på 13 dage, hvad skal vi finde på næste gang????
Idag har vi nydt turen til Verdens ende, taget billede  af 0 km stenen. Stempel ville jeg ikke have, vi havde jo ikke været på gå ben😱
 Men først var der turen derud, meget smuk   Så fik vi badet og solet  taget et billede sammen med en flot støvle i bronce når man har stået herude på spidsen kan man godt forstå de gamle pilgrimme kunne tro det var blod der farvede vandet, uden at tænke på at det kunne være solen. Her er ualmindeligt smukt  ved ikke helt om dette er et hotel, men der skulle ligge et derude, hvor der anbefales ørepropper da fyrtårnet ofte tuder da der er meget tåge. 
Vi fik lækker mad, endte i Santiago hvor temperaturen kl 17 viste 40 gr
Om lidt finder vi et skønt sted hvor vi kan nyde den sidste Sangria i denne omgang
  Tak fordi du kiggede med😘
Buen Camino👣👣🇪🇸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar